Välkommna till familjen

Som jag nämnde blev det lite shopping idag, härligt! Känns som det var ett bra tag sen, på en second hand- butik i sundbyberg fyndade jag och Jennifer väskor! Vet inte hur länge vi stog där och provade och försökte välja. Beslutsångest på hög nivå. Det slutade iaf med att dessa fick följa med mig hem


 klassisk skinnväska i svart,
 funkar lika bra som liten kuvertväska till fest eller enkelt hängande över axeln




Svart väska i syntet, ganska lik mina flesta väskor, gillar det enkla och stilrena i dessa typer av väskor



Denna axelremsväska är i skinn, med reglerbart axelband och har guldiga detaljer. Den är aningen sliten i skinnet men det ger bara sin charm enligt min mening



Alla dessa tre väskor gick loss för bara 175:- tillsammans, vad ska man säga. Svårt att motstå!

Kommentarer
Postat av: jennifer

så tjusiga så! :)

Postat av: Malin

jag har EXAKT en sådan som är högst upp! haha det var lite läskigt, för jag köpte nämligen min också på secondhand :D

2008-08-31 @ 14:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback