usel natt

Hej på er vänner
Jag har verkligen sovit så dåligt inatt, rent ut sakt uselt. Vaknar med dunderhuvudvärk och idag är det jobb som står på schemat. Var en tjej på jobbet som ringde igår med ganska kort varsel och kolla om jag kunde jobba, jag har ju knappt några tider nu så det är bara att ta allt man kan få. Planerna för dagen låg egentlien på att passa Emmas systers barn, Saga och Tindra men som sakt, ändrade planer.

Vad ska ni göra denna lördag? (Hoppas ni vakna på en härligare sida än jag)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! jag har sett dina grymt fina modellbilder Johanna! och jag tror du skulle passa bra här: http://www.modellink.se/intranet/apply/elite/index.php

2008-08-30 @ 10:28:03
Postat av: Johanna Gelinder

anonym: Hej, kollade in sidan men när man ska fylla i sina uppgifter är minsta längden 170, jag är bara 163 desvärre

2008-08-30 @ 17:50:39
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback