tillbaks med rutinerna!

Är ni den typen som hellre städar skrivbordet på datorn än resten av lägenheten? Som tror att ett paket med brödskivor räcker prima för en hel veckas frukost (och middag!).. Tydligen har jag blivit den personen som tror det. Upptäckte nyss hur dåliga mina matvanor har blivit sen jag kom hem, börjat jobba och bor själv här hemma. Inte konstigt att  pengarna har räckt finfint när jag faktist inte handlat något. Nu är dock brödet slut, lägenheten ser ut som ett bombnedslag och jag jobbar idag till stängning men sen är jag faktist ledig några dagar.

Börjar ana att jag måste ta tag i endel saker. Vet ni att man faktist kan gå upp i vikt av att inte äta (inte bara att man får ont i magen!) Jag börjar tveka på om jag vågar publicera det här i min kost och hälsa kategori, ni som ofta ber mej om råd angående matvanor och träning! Fy skäms på mig. Det kanske är som alla säger trots allt, hinner man inte och stressar så får man dåliga både mat och träningsvanor! Kan dock påpeka att på träningsfronten har jag och Jennifer en liten sak pågång, skriver mer om det när det är spikat och klart!

Glöm inte att äta en rejäl frukost nu! (och mellanmål och lunch och middag!) Jag har tydligen verkat glömma.. Nu blir det ner till konsum och handla, chao!

Kommentarer
Postat av: clara

vad jobbar du med? :P

2008-08-04 @ 10:45:25
Postat av: Johanna Gelinder

clara: Jobbar extra på ICA just nu, helt oregelbundna tider har det blivit och långa pass!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback