Svar på frågestund

Postat av: hehe

hur du kan va så jävla söt?


Svar: Hur kan du vara så snäll? ;)


Postat av: Lina

Japp som ja fråga förut hur träffa du din pojke? ^^


Svar: oj, hur ska jag börja. Han gick i samma skola som en barndomskompis till mig i högstadiet så jag hade sen långt innan honom på msn men jag pratade aldrig med honom "en i mängden" ungefär. Tills jag började gymnasiet och han började ett annat gymnasium vägg i vägg med mitt. Vi "hälsade" på varann lite lätt när vi sågs då våra skolor hade samma uteställen som man käkade lunch på. Vi började ta upp kontakten på datorn ibland och träffade på varann på bussen påvägen hem. Det ena ledde till det andra? En dag bjöd jag med honom hem, någon måste ju ta första steget!


Postat av: Ellinor

älskar att läsa din blogg :) Nåra frågor jag undrar.
1. Hur många syskon har du?
2. Har du några djur?
3. Har du några komplex


Svar: Jag får börja med att tacka! Blir så glad

1: Jag har en lillasyster som är 16 år

2: Har en katt som heter Tess

3: Det har nog alla. Jag gillar inte min mage och tycker att min otroligt smala midja i samband med mina höfter ger konstiga proportioner. Däremot så har jag börjar uppskatta mig själv mer dom senaste åren. Man lär sig att tycka om sig själv och kan se till det bästa hos sig själv! Mitt hår är för övrigt jobbigt då det måste plattas, önskar att det var rakt och snyggt hela tiden!


Postat av: Cassandra

Favoritfilm? Favoritgodis? Favoritaffär? Vilka länder har du varit i? Vad har du för mobil? Någon dröm?


Svar: Dirty dancing och Sex and the city filmen!, På frågan om min favoritaffär måste jag nog vara lite tråkigt och inte dra till med något eget, jag bara älskar H&M, man kan hitta allt där! Jag har faktist inte varit i så många länder, Danmark, Spanien, Grekland och Finland många gånger, skulle dock väldigt gärna vilja åka till New york och Japan någon gång under min livstid, vore coolt! Jag har en w810i som jag haft i flera år nu och den funkar fortfarande super!

Drömmar har vi nog alla, men jag kan inte sätta fingret på mina inte riktigt än, det varierar ju så mycket


Postat av: malin

hur många läsare har du?


Svar: Fick den frågan häromdagen och det är så svårt att säga för det är verkligen olika, det beror helt på mig hur mycket jag bloggar och vilken dag det är, mindre läsare på helgerna då man oftast är ute osv. men mellan 300-500 ungefär, på senaste har det varit över 600 tack vare mode.feber



Postat av: louise

jag har en fråga: hur lärde du och din kompis jennifer känna varandra? har ni känt varandra länge? :)


svar: Jag och Jennifer har inte kännt varandra längre än 4 månader men måste säga att det känns mycket längre. Jag har nog vetat väldigt länge vem Jennifer varit då vi båda bor i kungsängen men vi träffades faktiskt genom bloggen, hon läste min blogg rätt aktivt och kommenterade, vi började snacka mycket och jag hade tidigare praktiserat på hennes mosters frisörsalong. Vi är väldigt lika, min pojkvänn lade märke till det redan första gången han träffade henne. Har nog ingen kompis som är sådär lik mig till sättet och tror just därför att det har funkat så bra mellan oss. Första gången vi träffades var faktist för att jag skulle låna hennes studentklänning som hon hade förra året!

Vi har redan en relation som känns kommer hålla länge!


Postat av: Elli

tycker din blogg är jättebra och du passar väldigt bra framför kameran!! är modell något du skulle vilja jobba som i framtiden? Kramar


Elli: Jag har alltid tyckt om att stå framför kameran och lika mycket bakom. Foto i sig är ett väldigt stort intresse. Men det var först när mode.feber fotade mig som jag märke hur mycket jag älskade det. Fick bra respons både av fotografen och stylisten och kännde mig bekväm. Bilderna blev hur bra som helst och första känslan när jag kom hem var bara att jag ville göra det igen och igen! Skulle jag få chansen att jobba med det i framtiden skulle jag självklart ta den. Det är svårt att lyckas inom det och jag tror att oavsett vad är det viktigt att man har fler bollar i luften vid sidan om, men visst, jag tycks fastna på bild och jag ä l s k a r det!


Kommentarer
Postat av: Emil

hmm , njaa va nog JAG som tog första steget , ja visade liksom me mitt kroppspråk att ja ville hem till dig , sen vare ba för dig o lägga ut orden :) <3

2008-08-10 @ 23:51:07
Postat av: Johanna Gelinder

Emil: haha din mes! Kroppsspråk hit och kroppsspråk dit! ;)

Postat av: jannica

vad tycker du om dagens önskeoutfit i min blogg?

2008-08-11 @ 10:06:40
URL: http://thefashiongirls.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HAHA, bra där emil! ;)

2008-08-11 @ 10:12:48
URL: http://jempass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback