Söndagkväll

Blev hemmakväll hos Jennifer, skönt. Min första lediga dag den här veckan (förutom i tisdags då plåtningen gjordes!). Vi åt hemmagjord pizza snackade massa strunt och checkade kläder. Hennes nya garderob hade inte kommit än så fixandet med det fick vänta. Lånade dock hem ett par urläckra jeansshorts, visar er i veckan om vädret tillåter!
Vilken regnig kväll det blev, åska och blixtrar. Och värre blir det, vädersnubben varnar för kommande dagar med regn och storm. Det här som skulle bli min kommande sola-vecka! Jennifer hade till och med planer på att åka ut med båten i några dagar, men det ställs nog in. Men bra för mig, för då kan ju vi ses under mina lediga dagar. Shopping piggar säkert upp!


Nu blir det til att sova för min del, jobb imorn, i g e n.. (sen ledigt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback