Six Am In the morning

Nu har jag varit och fått bilderna, och jag trodde dom skulle bli bra, men dom blev bättre! Är så nöjd och glad över att jag fick den här chansen! Kan inte sluta kolla på dom. Att Daniel och Caroline (från stockholmstreetstyle, modefeber) också blev supernöjda, gör mig bara ännu gladare! Vill göra det igen! Väntar på att pojkvännen ska komma hem så jag får visa han, men det är flera timmar kvar. Här kommer iaf en av mina favoritbilder

Glöm inte att spana in modefeber ikväll, där kommer hela repotaget upp!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Jätte fint! Du ser ju ut som en riktig modell! :D

Postat av: emma

Har precis kollat på bilderna och jag tycker de var helt fantastiska! Du har verkligen gjort ett super bra jobb! :) Grattis!

2008-08-02 @ 19:06:15
Postat av: Johanna Gelinder

Natalie: Jah, tack så mycket :) Var hur kul som helst!



emma: Tack så jättemycket, jag trivdes som fisken i vattnet med att göra det där repotaget, en av dom roligaste sakerna jag gjort i hela mitt liv, vill bara göra om det igen och igen, blev själv jättenöjd med resultatet :)

2008-08-02 @ 19:10:31
URL: http://johannnaas.blogg.se/
Postat av: sofia w

riktigt fina bilder :)

2008-08-02 @ 20:54:37
URL: http://sofiadubbelv.blogg.se/
Postat av: Jessica

jätte fin bild johanna (:

2008-08-02 @ 21:53:24
Postat av: ANGELICA

Åh skitsnygga modellbilder har du! :) Puss

2008-09-25 @ 21:54:07
URL: http://angos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback