Lunch i solen

Vilken dag är helt slut, och vad har jag gjort då? Jo shoppat haha. Min vardagsmotion helt klart. Vi började faktist i sumpan då mamma visade mig och Jennifer till en Second hand- butik där blev vi kvar ett långt tag innan våra magar höll på att dö. Vi drog till en pizzeria och satte oss ute i solen, jag med en räksallad och Jennifer med en pizza. Måste bara säga, att äter vi där igen så delar vi nog på en pizza, dom var galet stora, som familjepizzor.


wayfarerna åkte på och maten smaka prima!


Kommentarer
Postat av: Jessica

sumpan där bor jag (:

2008-08-25 @ 18:53:34
Postat av: emma

hej tack för allt bloggande! :)

jag undrar vad du gör nu förtiden när du inte går i skolan längre? jobbar du eller ska du börja läsa igen? :P

2008-08-25 @ 21:00:52
Postat av: Johanna Gelinder

emma: Hej! Och tack för att du uppskattar min blogg :) Nu har jag haft sommarlov som alla ni andra blandat med att jag jobbar extra på ICA, kommer ha ett sabbatsår och försöka finula ut vad jag vill göra i framtid och isf då plugga vidare sen. Är anställd på ICA nu framöver men fortfarande bara som extra så blir till att söka fler jobb! Inte helt enkelt desvärre =/



kram på dig

Postat av: jasmine

Sumpan, där bor jag! Det där e föresten min favoritpizzeria i hela sthlm, Solsta e grym! Nu låter jag som värsta svullot dessutom:P

2008-08-25 @ 22:04:47
Postat av: Johanna Gelinder

Jasmine: Jaha, va roligt. Jag skulle också gärna bo där, alldeles lagom med stadskänsla. Pizzerian var bra! Både salladen och pizzan var mums, sen snålar dom ju inte heller direkt! haha

kram på dig

2008-08-25 @ 22:52:10
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback