Kvällens

Dåligt med uppdatering idag, jag vet. Jobbade till 7 och därefter åkte jag och Emma in mot stan. En ny monki butik ska öppnas på sergelgatan, Caroline från mode.feber hade skrivit upp mitt namn på listan. Först var det mingel i butiken sedan var det upp till hötorgsskrapans tak för fest! Jag och Emma blev dock inte kvar så länge då hon skulle upp och jobba riktigt tidigt imorgon.


Kvällens outfit





♥ Kavaj, H&M
♥ Spetsfodral, Gina tricot
♥ Vippkjol, Sytt själv
♥ Flätat skärp
♥ Prickiga strumpisar, H&M
♥ Lackpumps, Sko punkten
♥ Halsband, Pilgrim
♥ Armband, Present av älsk
♥ Axelremsväska, Second hand


Mer bilder från kvällen dyker upp imorgon!
Sov sött alla läsare :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

fin du var baby :)

Postat av: moa

åh gillar din outfit

2008-08-08 @ 11:37:04
URL: http://moahelmersson.blogg.se/
Postat av: Domme

Älskar kjolen! Har du typ någon mall på den eller så? Skulle gärna vilja sy en likadan, den var såååå fin! :)

2008-08-08 @ 14:36:21
URL: http://domme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback