Jennifers kväll

Igår vad vi ute och firade jennifer lite i förskott med  middag och mys!
Blev thaibuffé på Pong. Väldigt gott (lite starkt, mesig som jag är)
 Kvällen dokumenterades självklart i lite bilder!


Sanna, Jennifer och Jag gjorde oss i ordning hemma hos mig.
Jennifer bar kläder från min garderob i form av ett blommigt linne med rygguringning från Gina tricot och volangkjol från Topshop


Jennifer och Jag på tåget in mot stan :)


Alla tjejor runt middagsbordet!



Senare drog vi vidare till alex för att ta ett glas, då mötte vi även upp lite annat trevligt folk


Och det slutade med att Jennifer var såhär glad och kännde sig stencool i dessa brillor! haha

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHAHA, fyfan vad äcklig jag ser ut på sista bilden! men det bjuder jag väl på antar jag :p

Postat av: Askungen

Söta babes!

2008-08-12 @ 10:45:53
URL: http://www.metrobloggen.se/askungen
Postat av: bitte

fina bilder

2008-08-12 @ 13:26:09
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback