En liten lägenhet..

... skulle inte sitta fel. Den får gärna ligga centralt i stan och så får jag inreda den precis hur jag vill! Skulle bli så fint ska ni veta, men än så länge får jag drömma, ett heltidsjobb är steg ett. Ikea katalogen har kommit och idéerna sprudlar verkligen men såfort jag kollar mig omkring i mitt rum så dör dom ut. Går inte att ha det sådär enkelt, snyggt och stilfullt som man föreställer sig, när man som bor hemma måste samla allt nödvändigt i ett och samma rum.

för att komma till saken ligger problemet just nu i förvaringen för mina kläder. Två garderober och en byrå räcker inte till. Funderar på vad för förvaring som skulle kunnas tjoffas in här... (Jennifer, kom inte och säg att jag ska rensa bort massa kläder, det klarar jag bara inte av, Mina käraste ägodelar ju!)


Kommentarer
Postat av: sofia w

jäklar vad kläder du har :) en smart nödlösning på klädförvaringen, köp en klädställning på ikea :)

Postat av: Johanna Gelinder

sofia w: Precis det jag har hållt på att mätt runt med tumstocken här hemma, angående klädställningen från IKEA alltså. Blir väll inte så väldans snyggt då den hamnar mitt i allt i rummet. Men som sakt, en bra lösning! så kan mycket väl bli så :)

2008-08-26 @ 20:57:36
URL: http://johannagelinder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback