City

Nu blir det en sväng in till stan för min del, ska möta upp syster efter skola och kolla runt lite :) Eventuellt ska jag även möta upp en tjej som handlat av mig på bloppisen, men vi får se. Vädret är verkligen inte på våran sida idag, så jag kör enkelt och bekvämt!


Så vad tycker ni om min page? haha neda,
men blir grymt snyggt med uppklippningen sådär när jag har det uppsatt i knut.

♥ Grå tishaa, H&M
♥ Upprullade stuprörsjeans, Bikbok
♥ Skinnjacka, köpt i gamla stan
♥ Tygskor, H&M barn
♥ armbandsklocka, cocoo.se
♥ Medaljong i silver, studentpreset
♥ Väska, Charmant

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det skulle va så himla snyggt om du klippte page!

2008-08-29 @ 13:58:45
Postat av: Annki

Kul att titta på din sida, jag fick lite tips! Tack!

Hälsning Spådam Annki

ps. snygg väska!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback