2 dar kvar!

Alltså kan inte fatta det, vi åker om två dagar till alanya! Har gått så fort på slutet, jag och Emil har jobbat om varandra och nu är jag äntligen ledig ett tag. Jag är en sådan människa som brukar börja packa veckor innan och nu är det två dagar kvar.

Det blir till att packa och tvätta. Har skrivit packlista redan fast för "saker" såsom solskydd, alvedon, laddare och sånna där nödvändiga grejjer. Jag är nämligen en expert på att packa för mycket.. speciellt kläder.. förra gången hade jag med mig sisodär 3 outfiíts per dag vilken är ganska orimligt att man använder i 30 graders värme. I år tänkte jag satsa på bikinis! shorts, byxdres och baslinnen! Varför ta med för mycket? gu va jag är dålig på det här..



Är ni duktiga på att packa rätt?
Eller är det bara jag som blir tokig av att vilja ha med hela min garderob.. utifall..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

jag är bannemig bra på att packa ;D åh, kommer sakna dig ju pluttan :(

Postat av: sofia w

nej jag packar jämt för mycket (: haha. packar mycket kläder fast man bara ska va borta en helg, är jätte dålig på att packa "normalt". (:

2008-08-11 @ 11:03:34
URL: http://sofiadubbelv.blogg.se/
Postat av: malin

jag packar också jämt alldeles för mkt kläder. mina kompisar brukar reta mig för det och mamma brukar bli arg hahah

2008-08-11 @ 11:16:31
Postat av: malin

din blogg har blivit fin förresten :)

2008-08-11 @ 11:17:09
Postat av: Emma

Jag ska hjälpa ;)

2008-08-11 @ 12:03:13
Postat av: Anonym

Johanna! Du är med i Hanna Fridéns blogg :)

2008-08-11 @ 12:03:18
Postat av: Veronica

åh jag ska åka till Alanya på lördagr och har redan pack-ångest! Kan int du visa & berätta vad du exakt packar med? skulle vara så supersnällt!! :)

2008-08-11 @ 21:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback