The day before today

Yes, jag fortsätter här och försöker ta igen dagarna som missades här på bloggen. Vad har jag att säga om gårdagen?

Jag tror jag aldrig försovit mig och hunnit till skolan med så kort varsel. 10 över 8 vakna jag och bussen gick 25! en kvart alltså att klä på mig fixa mig och vara ner vid bussen? Dvs jag slängde på mig kläder, sket i att sminka mig och frukosten var inte att tala om. Först när jag åkte hem från skolan tog jag mig tid att titta vad jag egentligen klätt på mig? Frasse lyckades dock fånga mig på några konstiga vänster och vis under fotolektionen.

image1806

image1808
(även om det ser ut som att jag går enbart i strumpbyxor så lyckades jag faktist hinna få på mig en svart kjol där också!)

Kommentarer
Postat av: Nina

haha, du lyckades iallafall :D

Postat av: Sandra

Jag älskar din skinnjacka, har länge varit ute efter egen, men lyckas inte hitta någon jag blir "kär" i, några tips? :)

2008-04-01 @ 21:43:18
Postat av: Johanna

Nina: Jomen precis, iväg kom jag :P haha

Sandra: just min skinnjacka finns det tusentals olika märken av, om det är en sån du är ute efter! Kolla bara längs drottninggatana mot gamla stan (om du nu bor i stockholm) så slår jag vad om att du springer på en!

Annars finns det ju dom här lite, MC inspirerade skinnjackorna som jag tycker är riktigt snygga, finns i fejk på H&M sen finns dom på Zara också :)

2008-04-02 @ 11:08:03
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Sandra

Bor i Borås, har kollat på H.M, cubus, Vero moda, men itne hittat någon riktigt snygg. Den ska ju både vara skön, värma och vara snygg och den kombinationen har varit svår att finna. Antingen är dom snygga men inte då bekväma eller tvärtom. Jag får leta vidare ;)Tack ändå! :)

2008-04-02 @ 12:14:17
Postat av: Johanna

SandrA: Ja okej, men testa att kolla in "skinnbutiker" sånna som bara säljer skinngrejjer, där lär du hitta garanterat! :)

2008-04-02 @ 12:36:03
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: isabelle

Jättesnyggt!!

2008-04-05 @ 09:32:59
URL: http://fashionbyisabelle.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback