Saturday

image1949

Idag har jag och mamma varit en sväng på Stinsen, var mest där för att kolla och eventuellt hjälpa till att hitta en jacka till mamma, vilket  vi iof gjorde! Men så råkade jag också, hitta endel. Fick till och med sån beslutsångest inne på Vero Moda att jag va tvungen att fråga hon som jobba vad hon tyckte, och till svar får man att "allt sitter ju bra på dej" likaså som en annan säger "du skulle kunna vara modell för dom här kläderna"

Jaja, ni kan väll ha anat hur det sluta? Jag ligger 600 kr i back... Mamma fick lägga ut. Och sen råka jag köpa ett par pumps också, men dom var ju så jäsikens fina!

Men hur som helst, idag gick jag klädd såhär:
♥ Wayfarers, Accent
♥ Vit skjortaktiga tunnika i linnetyg, Indiska
♥ Strumpbyxor, H&M
♥ Mockapumps, H&M
♥ Axelremsväska, Second hand

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Den klänningen du har på din visningsbild, vart kommer den ifrån oh vad kostade den? Tyckte den var så toksnygg!

Postat av: Johanna

Jennifer: tack! Den kommer från H&M trend och kostade 300 om jag inte minns fel :)

2008-04-26 @ 18:07:14
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback