Ljust och fint

.. Ska det bli i köket vi har nämligen en panel längs väggarna i köket och den är i träslag men ska nu bli vit!
Detta var min idé då jag tyckte att det skulle matcha bättre med resten av köket som går i blått och vitt.

om ni undrar varför jag varit så oaktiv här på bloggen under dagen så beror det bla på detta, Jag och mamma har slipat panelen, tvättat den och nu börjat måla med grundfärgen, jag tror det kommer bli snyggt!

image1909
 min söta mamma är i full gång :)

Tillbaka till målningen, hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Nina

hur gick det med skorna? :)

Postat av: Anonym

Lägg upp en bild på hur det blev sen när det är klart! Ser ut att bli fint.

2008-04-19 @ 16:48:07
Postat av: Johanna

Nina: Dom var inte sålda iaf, men jag håller på och mailar lite fram och tillbaka med henne, väntar på svar just nu :)

Anonym: Absolut, en efterbild kommer!

2008-04-19 @ 17:06:56
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: momoiro-chan

Superlørdag! Det kommer til å bli bra når det matcher bedre da!

2008-04-19 @ 19:46:18
URL: http://momoiro-chan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback