Karaktärskor

Nu blir det lite danssnack här alltså, men jag kan ju inte låta bli när det är så mycket förberedelser inför uppvisningen. Hade tänkt visa upp mina olika Showoutfits (3 närmare bestämt) sen när jag fixat o köpt allt.

Men nu till det största problemet. Vi ska nämligen dansa i klackar i alla tre danserna, as läckert i och för sig men jag har ju inga såkallade
karaktärskor. Visst har jag en drös med pumps men det måste ju va med spänne o grejjer så man verkligen kan ta ur rörelserna i varje steg och tror det är något speciell sula oxå.... problems problems.

Eventuellt ska jag kunna få långa några men jag har ju storlek 36 som så få människor verka ha! och inte en enda kotte på blocket hade lagt ut några klack-dansis-skor? lustigt. Det borde ju finnas hur många dansare som helst i Sverige som har något att sälja?

image1822


Är det någon av mina kära läsare som sitter och klämmer på en sådan sko i storlek 36 att låna ut, så hojta till!

Nu blir det vila för mig.. är helt slut plus att knät värker, nämnde jag hur stort mitt "blåmärke" är? ser ut som någon bankat hål på knät...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback