Härligt härligt, men farligt farligt!

Idag har jag varit hos Jennifer, vi har tillbringat i stort sett hela dagen på henns altan. Jättemysigt, vädret är underbart! Svårt att tro att det kan va såhär varmt i april, därav tror man lätt att solen inte tar så mycket. Vilket jag trodde .... Nu är jag röd som attan på axlarna och över brösten, har smörjt in mig med aftersun men det verkar inte hjälpa något vidare. Dåligt drag av mig att starta solning utan solkräm. Och nu får jag sota för det, fan vad det svider!

Bortsett från det hade vi en mysig dag, vi köpte pizza och smaskade i oss (ja, ibland får man faktist unna sig!)

image1930

Härligt om vädret håller i sig hela sommaren! Cant wait :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback