Ett pajjat...

... knä. Vad ska jag göra med mina knän egentligen?
Igår måste det iaf varit att jag slog i det för under dansträningen för ont gjorde det och idag när jag vakna hade jag ett stort(!) rött märke under knäskålen. Antagligen ett blåmärke men det hettar något så tusan så är nog en inflamation där också...

Syster tyckte knäskydd lät som bästa lösningen så idag har jag improviserat lite i outfiten, har dubbla leggings på mig och försöker nog dölja knäskyddet där under så gått det går. Bra ser det ju inte ut, men vad gör man ...

Nu är det skola för min del och this is how i look!

image1821
♥ Svart t-shirt kläning, Gina tricot
♥  Blå kofta, Vila
♥  2 par Leggings, H&M och Gina
♥ Tygskor, Vagabond
♥  Silverhjärta, fått av mamma
♥  Silvrigt nagellack, Depend
♥ + Skinnjacka och
denna väska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback