Välkommen till familjen!

Efter provskor blev det Sko punkten, lite budgetskor är aldrig fel
Var egentligen meningen att Emil skulle kolla efter några enkla streetdojjor, vilket han hitta! :)
Sen kom ju mamma på att hon ville ha ett par stövlar (som liknar mina i Dagens klädsel, fast svarta).
Och vad har Skopunkten alltid som erbjudande, ta 3 betala för 2. så jag var ju bara tvungen att köpa ett par stövlar själv. hihi, hur kan man motstå?
Välkommen till familjen! (Min skogarderob svämmar snart över)

image462

(Bilden blev kass, jag vet, ska iaf föreställa rosetter högst uppe på stöveln)

Kommentarer
Postat av: johanna

jamen precis ;o åååh, dem där skorna är jättefina :D min syster visade dom och jag blev kär :p

Postat av: johanna

varse :) ja verkligen :)

2007-09-07 @ 23:01:19
URL: http://johannaarreman.blogg.se
Postat av: linn

ooh så snygga! ska kolla om jag hittar ett par sånna imorron, hoppas de finns. säg till om du ska rensa ur skogarderoben i framtiden och behöver köpare, tycker om din stil ;) ha det bra

2007-09-07 @ 23:29:40
Postat av: Johanna

Linn: Tack, va gullig du e :)
Vad har du för skostorlek? Tror dom kan vara hyffsat slut i 36 på många ställen men dom större storlekarna lär det finnas gott om, Lycka till!

2007-09-07 @ 23:31:43
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: linn

inga problem jag säger bara sanningen ;) jag har storlek 37 har jag för mig, det varierar visserligen beroende på vilka sorts skor det är. men ska ge mig ut på jakt i morgon, har insett att det inte funkar att gå runt med ballerinas längre, blir ju sjuk :P
Måste bara berätta hur jag hittade till din blogg, det var lite roligt nämligen. Jag var på en liten konsert med en kompis, och träffade några som du tydligen känner (kommer inte ihåg vad de heter för det var ett tag sen), och de sa till mig att jag var så lik dig, så jag frågade vad du hette på PA och sen hittade jag hit, och det stämde faktiskt! =D

2007-09-08 @ 00:11:45
Postat av: Johanna

Jahaja, synd att du inte kommer ihåg vad dom hette då :)Nu blir man ju lite nyfiken på hur du ser ut, när du sägs vara lik mej! du har ingen egen blogg alltså? pa?

2007-09-08 @ 13:04:09
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Linn


Jodå jag har både blogg och pa, har iofs inga bilder på bloggen :) på pa heter jag 'bottenupp' ;) Men det kanske är lite svårt att se om vi är lika eller ej för jag har mörkt hår och gröna ögon, men tycker att det finns en del likheter annars (=
Såg för övrigt att skorna finns att köpa på nätet så jag blev lycklig, haha ;) ha det bäst

2007-09-08 @ 21:25:19
URL: http://scheisse.blogg.se/
Postat av: jessica

min kompis har okcså sånna ,
de är verkligen fin !

2007-11-18 @ 19:04:54
URL: http://jessiiiiicas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback