usch ..

.. vilken jobbig dag jag haft. Förutom att jag inte gjort något speciellt och varit lagomt rastlös (hatar att inte ha nått och göra) så har jag haft sån hemsk mensvärk att jag inte äns kunnat göra någonting! Fy tusan vad man ska stå ut med.. Vet halva jordens befolkning är med om det oavsett om alla har olika symptom. Men neh fy, såhär mycket har jag nog aldrig kännt förut.
Sängen och jag har alltså hållt ihop idag, utan tvekan..

image563


Emma ska iaf komma förbi en stund nu på kvällsfronten, vi ska kolla Ensam mamma söker, rätt mysigt program detdär ;)
Hoppas eran söndag har varit bättre än min :)

Kramar / Johanna

Kommentarer
Postat av: johanna

känner du fredrik eliasson eller? :)

Postat av: Malin

Hej igen :).. den där kjolen.. kom det in nya på gina eller?
kram

2007-09-23 @ 20:25:11
URL: http://tiondemaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback