Liten blomma..

.. fick följa med hem från Ikea. Verkligen ingen märkvärdig. Har en likadan från innan, men då jag gjorde om lite på rummet (hyllorna bla.) så fick den blomman hamna där. Plast självklart! Jag o blommor, vattning, neh det går inte ihop.

image432


image433

Hade även tänkt att visa mitt
påslakan som har blivit lite av mitt favorit, var dock lika svårt som väntat att få en bra skärpa på mönstret =/ Men ack så mjukt o mysigt det är att sova i! :)
(allt blev väldigt grått/blått på bilden, synd att inte kameran kan visa dess rätta nyans)


Dags att nanna kudden alla söta

Kramar/Johanna

Kommentarer
Postat av: johanna

jag går st martins gymnasium i sumpan :) men vi har idrott i duvbo

Postat av: Fransiiii

Kan du inte fota bollarna ;D så man får se hur dom ser ut ... om du har dom uppe!

2007-09-02 @ 15:06:08
Postat av: Josephine

Har två såna blommor i mitt rum. Dom är mycket bra att ha när man inte ens kan hålla en kaktus vid liv :D

2007-09-03 @ 22:32:54
URL: http://joosephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback