Lång dag..

..Har det varit idag..  om inte för mig så absolut för min Emil.
Vi var ju som sakt på Ikea imorse, och efter många om och men blev det tillslut en annan säng än den vi hade
tänkt väl hemma sätter vi igång att röjja ut hela rummet på prylar, dammsuger, möblerar om damtorkar ,svabbar. ah ni vet. allt.. därefter när alla delar ska packas upp då visar det sig inte att bara en del är kantstött utan alla!
40 min till stängning på Ikea och vi drar iväg igen ... väl bytta kommer vi ut från kassan och tänker, neh vafan vi öppnar alla kartonger och kollar så det inte är nå fel på dom hära, lagom kul att åka tillbaka en tredje gång lixom. och mycket riktigt, en bit var även den sönder!

Ringde iaf till Emil nyss och frågade hur det hade gått, och humöret var inte på topp, saknades skruvar och grejjer + att "mitten" grejjen som ska sitta under sängen inte finns! Droppen .
Så jag vill bara säga till min fina älskling att jag tycker han har varit en kämpe idag, hade det varit jag hade jag gett upp för länge sen, och bara blivit arg och grinig.. Men ditt tålamod är 100 ggr bättre och det ser jag upp till! Duktiga du :)
image617
Det blev iaf den här sängen, en MALM, som jag själv har fast i björkfanér
fast den här är självklart mycket större, 160!  härligt

Kommentarer
Postat av: emil

Tack gumman ! o tack för all hjälp . . undra vah jah hade kommit hem med om inte du varit med :P förmodligen inget alls kanske. hitta iaf en sån dära mitten del nu , från förr som passa perffa.. supeeer! härlig e den iaf
.
du kanske svänger förbi nån dag i veckan o tar upp andra halvan av sängen elr va sägeru (a)<3

2007-09-30 @ 22:21:09
Postat av: peter

160 sweet, jag ska köpa en i 180 snart..

2008-08-25 @ 15:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback