Ikväll..

image570



..har jag kännt power! Ni minns inlägget innan jag åkte på träningen idag. Helt död men hör o häpna nu är jag pigg som attan! Gick från karlberg station till Odenplan, hade dans i 1 o en halv timme. Sen gick jag tillbaka igen till karlberg, sen väl hemma i kungsängen gick jag från stationen och hem :)
Känner mig lite småstolt faktist för det här är inget Johanna brukar göra före eller efter träning, så d så ;) haha
20+20+20 är en hel timme promenad, Yesh
Jaja, imorn är en ny dag och jag ska upp tidigt som vanligt men slutar iof tidigt oxå så tänker inte klaga.

Sov sött nu alla

Kramar / Johanna

Kommentarer
Postat av: johanna

meeeh vad lyxigt ;o jag vill också ha reklam på bloggen haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback