Gårdagens outfit

Hann inte blogga igår.. Kom hem runt 1 på natten efter bio, mat o shopping :)  Hann med att jobba lite oxå (städning bara ca 1-2 tim) Och så hämta jag ut det sista på min lön, på mitt andra jobb (den italienska resturangen ni vet) Det blev mycket på en dag, Emma shoppa en jacka oxå, ungefär som en skepparjacka, lagomt feminim o söt, älskar när Emma klär sig lite mer "tjejigt". haha :)

Jag o Emil såg iaf  filmen berätta inte för någon. Vilken var sådär, helt okej men inte så mycket mer tror jag, Länge höll den på oxå! haha, eller så vare bara jag som va väldans trött!
Hur som helst såhär var jag klädd igår 
image426


♥ Svart skinjacka
♥ Vit halsduk, Mammas
♥ Randig lång tröjja, H&M (Emelies)
♥ Guldhjärta, Pärlshopen
♥ Svarta leggins, Gina tricot
♥ Svarta ankelboots, Din sko
♥ Svart skinväska, Indiska
+ E
n H&M påse och en från Monki (Lite av innehållet avslöjas snart ;)









.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback