Dagens Klädsel 11/9

image478Sådär, nu är skoldagen slut. Skönt, är så himla trött idag o allt känns bara blähää här i skolan. Ska bli skönt att åka hem.
Tänkte först titta in en snabbis på Gina och kolla om dom har kvar mina sorts leggings (snart ett år gamla känns det som?) Dom har iaf tappat resåren helt. nivet när tyget inte orkar stretcha sig mer så det blir vita stretchtrådar som sticker ut. Väldigt fult, sen har jag ju lagat dom tre ggr på tre olika ställen. Behöver nya helt enkelt. Men vill så gärna ha likadana som jag har, med rynk nertill. snyggare!
Hur som helst, det här är jag idag.

Från topp till tå!
♥ Paraply (nytt! med små vita hjärtan på)
♥ Sjal, gammal
♥ Skinnjacka
♥ Grå bastopp, (NY!) H&M
♥ Svarta leggings, Gina tricot
♥ Nerhasade knästrumpor, H&M
♥ Ankelboots, Din sko
♥ Skinnväsa, Indiska

Måste verkligen tipsa om min nya top, väldigt enkel, tunn och skön i 100% bomull, kostar endast 69:- från H&M, Divided, finns i fler färger :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Snygging däär

2007-09-11 @ 12:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback