Badrumsdesign

Jag är nog inte ensam om att tycka inredning/design är viktigt i badrummen, min pappa lär nog iaf hålla med mig då han gjort om båda våra badrum till fräsht fina kacklade (tror han vill göra om det stora igen dock, fattar inte varför, finns andra rum som jag heldre skulle vilja ta itu med) hur som helst är det ju trots allt där man ska känna sig och göra sig fräsh! Viktigt, MEN, det finns alltid MEN inräknat. Jag skulle verkligen inte klaga på det här badkaret

image574

Är det inte hur fint som helst, mysigt, rogivande, stilrent och jag vet inte vad, blir helt till mig, som på ett spa eller något!
Skulle heller inte tacka nej till det här badrummet

image575

Väldigt coolt om man nu kan använda sig av det ordet. För att inte tala om läckert! Gillar verkligen allt det här kantiga som skapar en fräsh "look" på det hela.. Jaja, har man pengar kan man nog förvandla mycket.
Ska iaf hoppa in i duschen nu, då jag får nöja mig med den här

image576

Rätt skön faktist, klarar inte av att duscha på andra ställen med dom där småduscharna längre. neh fy fy.
På tal om det har vi ju faktsit ett vanligt trekantigt bubbelbad oxå. Kommer ihåg hur gärna jag ville ha ett sånt här

image577

Men när man väl har ett , tar man sig nästan aldrig tid att bada i det.
Får bli ändring på det!
Men nu bråttom till duschen, idol börjar ju om en kvart igen! :)

Chao!

Kommentarer
Postat av: Jennie

snyggt :P man tar inte url till videon utan den koden som står efter "embed". finns precis under url-koden vid youtube klippet

Postat av: jennifer

åker med min pojkvän :)
åh, vart kan man finna den skönheten då? :D hihi, är sugen på den alltså! jättefin

2007-09-26 @ 15:07:10
URL: http://linnjenniferlantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback