3/9

sitter o dricker té, grönt fick det bli idag.
Det är verkligen ruggigt nu, tillåme inne. jättekallt när man vaknar på morgonen.
Imorse höll jag inte på att komma upp för att jag va så trött, tänder alla lampor sätter sej rätt upp i sängen
men går verkligen inte att hålla ögonen öppna
Bättre blir det ju inte när man ser hur vädret där utanför ska bli.

image438
11-12 grader o så regn. Inget som uppskattas, kunde nästan legat kvar i sängen =/
iaf, idag börjar jag dansa, på en ny dansskola dessutom, spännande o se hur det blir! :)
Hoppas på det bästa men nu måste jag dricka upp mitt té o göra mej ordning klart. En dagens kanske dyker upp lite senare, annars bloggar jag när jag kommer hem!
Ha en bra dag (ute i russkett)

Kramar / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback