22/9 Dagens outfit

  image555    image554

Hej hej,
blev en riktigt sen dagens idag! sorry, men har inte haft tillgång till någon data, vart i stan med lillasyster och checkat lite, så blev lite shopping!, visar självklart för er imorn!
Direkt efter stan åkte jag hit till älskling, Emma är oxå här o Emil står å lagar lite mat som vi ska äta till filmen :)
Har inget photshop här heller så ni får stå ut med den dåliga kvallen på bilderna =/

♥ Basker, Kappahl
♥ Skinnjacka, Vera Pelle
♥ Vit teé med tryck, Zara
♥ Kjol, H&M
♥ Svarta strumpisar
♥ Svarta ankelboots, Din sko


Kommentarer
Postat av: My

snygg outfit!! :)

Postat av: Josefine

riktigt snyggt!:)

2007-09-22 @ 21:29:02
URL: http://josefineosterqvist.blogg.se
Postat av: Kelly

Har sett i vissa affärer att den kostar ca 10 000..men jag vet inte riktigt. Ska få den av mina päron så jag ska fråga dem :-)

2007-09-23 @ 10:37:35
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback