20/9 God Morgon

Hej hej
Idag är det torsdag, Emil och alla andra i hans familj har åkt till jobb/skola..Eftersom jag är hemma på torsdagar såg jag ingen stress i att gå upp sådär fruktansvärt tidigt (okej man vaknar ju när alla andra går upp, men endå)
Håller på att gör lite frukost, sen tar jag väll bussen hem om ett tag.. Får se om tröjjan jag köpte i typ förrgår har kommit in på H&M i jakan kanske, så jag kan byta den, har nämligen hittat ett hål i den (Alltid den där jävla oturen!)
Igår hade inget kommit in iaf, vems dåliga idé är det att alltid få in ruggigt några exemplar av storleken XS?
Vi är ju as många som har den storleken!
Aja, jobbigt det där (I-lands problem igen)

Bloggar mer när jag kommer hem!

chao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback