20/9 Dagens Outfit

Så, nu är jag hemma igen.
Tänkte slänga in en dagens oxå, som jag hann med att ta där borta.
Var dock helt själv där ute i skogen så fick bli bild i spegeln idag.
Något som är ännu sämre är att mina laptop är hos Emma så har inget photoshop tillgängligt.
Bilderna blir verkligen kassa i paint =/ sorry

Hade ingen som helst tanke igår på att ta med andra kläder hem till Emil (glömde smink och hela alltet), och jag är inte direkt den personen som gillar att sätta på mig samma kläder dagen efter. Nopp nopp!
Så fick slänga ihop en liten outfit med det som fanns tillgängligt helt enkelt! :)

image543

















♥ Svart mössa, Kappahl
 (Borde jag kalla det basker egentligen?)
Randig oversized tröjja, Jack and Jones
(Emils då alltså!)
Guldhjärta, Pärlshopen
♥ Lång svart tubtop, Gina tricot
♥ Strumpbyxor, H&M
♥ Stövlar, Din sko



Kommentarer
Postat av: jennifer

tuff outfit :)

Postat av: Emelie Elias

Ja, basker! Skitfint :)

2007-09-20 @ 19:51:21
Postat av: Anonym

Du passar bättre i den än vah jah gör =)

2007-09-20 @ 20:45:41
Postat av: Johanna

Anonym: Håller inte med dig och det vet du ;P
Emelie: Får bli basker i fortsätningen då. hihi
jennifer: Tack! :)

2007-09-20 @ 21:31:34
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback