18/9 Ordentlig..

..frukost fick jag i mig idag :)
Gjorde havregrynsgröt (2dl vatten 1dl havregryn)
En fulkornsmacka med gurka och "lepastej" som jag kallar det :P
innehåller mycker järn så prima för oss tjejer (!)
Självklart drack jag som vanligt, idag var det ettt grönt té som mamma köpt nytt,
väldigt gott tror det hette "miss saigon" eller något liknande :)
Ett glas juice fick det också bli, apelsin och  passionsfrukt tror jag den innehöll (för att svälja vitaminen)
Äter ni vitaminer dagligen? Eller ännu viktigare, äter ni frukost?


image528

(ursäkta den dåliga bilden, har inte photoshop på den här datan så fick förminska i paint)

Kommentarer
Postat av: Sanna

jag ska behöva äta b12vitaminer varje dag i hela mitt liv tydligen, men det har inte gått så bra med det, haha. frukost äter jag däremot varje dag. på helgerna lite nyttigare, som havregrynsgröt tex :) Annars blir det väl bara två rostmackor eller något!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback