16/9 God morgon

image512
Okej, riktigt såhär ser väll kanske inte jag ut på morgonen med posen och håret och det nyfikna smilet inför den nya dagen. (brukar dock alltid lägga håret sådär uppåt, klarar inte av att sova på det! "det killas och sticks" haha)

Idag är det söndag och noll står på schemat, har ingen aning om vad jag ska hitta på. låter kanske som en helt vanlig söndag? Tänkte iaf gå å ringa Emil nu o hoppas han inte sover, hatar o väcka folk, känner mig altlid så skylldig. haha.

Såg föresten på Svensson svensson igår natt när jag kom hem, va väll lite småkul sisodär, men inte alls riktit som förut. Någon mer som såg?
Och lyssna på det här, hörde precis syster prata med sin kompis i Dalarna, och det snöar där! Redan!
Är inte det lite väl tidigt? jag som inte äns börjat använda min höstkappa

Kramar / Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

okey tack, om den finns kvar ska jag slå till direkt! :) men det låter hur krångligt som hellst haha, du skulle gärna få göra det åt mig om jag hittar ett par jeans så skulle du kunna tjäna lite pengar oxå! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback