10/9

Hej hopp, nu har jag äntligen kommit hem. Lång dag dom här måndagarna!
Först längsta skoldagen på veckan o sen dans (därav så lite inlägg =/ )
Men en outfit kom upp iaf, tagen av Emelie under fotolektionen :)

Imorgon är det en betydligt kortare dag o jag kan lova mera bloggande.
Kommer ihåg för ettt tag sen, tror det var ett välda tag sen, som någon kommenterade om att jag
borde ha mera typ "skönhetstips" här på bloggen, har ett litet enkelt tips på G, som kanske kommer upp imorn.
Har oxå shoppat lite "nödvändiga" grejjor idag. Inte så roligt för plånkan men nödvändigt.
Det kommer nog upp imorgon oxå!

Kommentera gärna om ni har några önskemål om saker ni vil jag ska visa,tipsa eller ah, blogga om!
Ibland kan man få lite bloggtorka

Sov gott alla söta!

Kramar / Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback