Vinterjacka

Sitter och funtar på vinterjacka, vill verkligen köpa en snart innan allt tar slut.. (vilket jag varit sen med i tre år nu)
Och nu tänker jag inte vara det igen, för jag behöver verkligen något varmt i år, klarar inte en till vinter utan en tjock j*vla dunjacka! Har aldrig gillat det modemässigt, då det blir pluffsigt och dant men nu får jag lägga ner den där attityden och gå varm i vinter! Jag bara måste!
Problemet är bara att varma vinterjackor kostar skjortan plus att jag inte riktit vet vilken jag vill ha.. hmm.
Skull bli jätteglad om ni ville tipsa mig om vad ni tänker bära för vinterjackor i vinter! Behöver alla tips man kan få!

Kramar i förhand på er! ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Har också funderat över det där men det blir nog en svart fjällräven för mig trots allt :p Lycka till!

Postat av: johanna

jag ska köpa likadan som min förra, en peak :p den finns på min blogg - den är verkligen supervarm och inte alldeles för klumpig! :)

2007-10-02 @ 14:33:13
URL: http://johannaarreman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback