Tajt + overszied

Visar upp det jag köpte under min runda i stan igår


image776  image777

Ett långt randigt fodral,
var egentligen meningen att jag tänkte köpa en riktigt oversized
men Emma tyckte det här tajtare fodralet gjorde sig bättre på mig!
Det bästa med hela alltet är kvalitén, kan inte sätta på mig något mjukare!
ett tunt, stretchigt plagg i 95% ekologisk bomull och 5% elastan.
Kommer från H&M Logg och kostar 149:- (men var klubbdag igår med 10%)


image778  image779

Nästa plagg, fotade jag faktist nu (därav min pyjamas söndags klädsel)
En lång "gammelrosa" cardigan, oxå den självklart mjuk och tunn, inget stickigt här inte.
Den är ganska så oversized men det är bara skönt att mysa runt i tykker jag.
Behöver lite mer än bara svarta och gråa plagg också.
Kofftan kommer från Monki och kostade 250:-


Kommentarer
Postat av: Emma

Aj lajk! :D

2007-10-21 @ 14:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback