Taco kycklig i pita!

Idag efter filosofin (som gör oss kokko i huvvet) kännde jag och emma verkligen för att hitta på något.
Var nere i centrum (kista) och kollade blandannat  vinterjackor, en djungel det där. eller iof finns det inte så mycket att välja på så kanske mer en skogsdunge, med jävligt dyra träd!

Jackan jag först hade sett på en tjej i skolan, vilken kom från sisters, var tydligen en bomerang jacka som kostade 4000.. vilket är alldeles för dyrt för min plånka, har inte äns dom pengarna! och mamma hade inte direkt lust att bjussa på dom slantarna.. så får försöka hitta mig en billigare variant. Har en på g (som egentligen inte alls är min stil trrodde jag) men som är betydligt prisvänligare. Får se om den får följa med mig hem senare i veckan.

Nog tjatat om det. Jag och Emma köpte med oss lite mat hem och lagade. Kycklingtacos med grönsaker i Pitabröd, yummiee! :)

image633





Kommentarer
Postat av: johanna

nej det gör jag inte :p men förra året betalade mamma och pappa, och det här året ska jag sälja min gamla för 2500, sen fattas det inte så mycket tills jag är uppe i 3800 :) en dyr, men prisvärd jacka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback