Strumpisar och Handskar

image672


Idag fick jag mig äntligen ett par fina skinnhandskar och tack vare tips från mamma var det ett erbjudande på 199:- (ord pris, 299) Så det känndes bra! då jag köpte dom 15 min innan stängning (dvs innnan erbjudandet gick ut!)

Köpte även ett par svarta tjocka strumpbyxor, mina gamla från förra vintern är putts väck och nylonisar känns lite kyligt såhär års. Köpte Modal/microfiber mixen, den ska inte stickas och det tackar jag för!

Ett par svarta mönstrade knästrumpor slog jag till på oxå, lager på lager näre gäller strumpor är en riktig johanna grejj, tror det inte finns någon årstid då jag inte fryser om fötterna faktist!

Kommentarer
Postat av: Luisa

Fina saker ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback