Städning

Nu ska ni få höra, snormajja har städat idag!
Och inte en vanlig städning utan storstädat, plockat, dammat, damsugit, ja ni vet allt! Pjuuh säger jag bara. Fick ta paus imellanåt, en toarulle fick jag bära med mig hela tiden! image747
Om jag nyser mycket i vanliga fall så var det ingenting mot vad jag gjorde under städning.
Kan inte förstå att jag hade det så dammigt?
Hur som helst tänkte jag att det kunde vara en bra grejj att städa bort alla baciller om jag nu ska kunna friskna till.
Ingen outfitbild blir det idag heller, orkar verkligen inte klä på mig äns.
Idag går jag klädd i mina
gråa mysbyxor och vita mjukiströjja

Ha en bra dag alla pigga!

Kramar / Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Jen

duktigt! krya på dig, inte kul att vara sådär extremförkyld ;(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback