Shoppingsug!

     image770  image771

Nej, nu har jag legat hemma i över en vecka snart. Det är galet att den hör förkylningen inte tycks gå över!
Men nu skiter jag i d, nu får jag snora ner hela stockholm om det så vore! Japp, jag ska in till stan idag, åtminstonde få känna på några plagg! Snytpapper, nässpray och alvedonisar får självklart åka med!
Wish me luck!

♥ Tunika, Gina tricot
♥ Kofta, Vila
♥ Ribbade strumpisar, Åhléns
+ Skinnjacka
   skinnväska
    Svarta ankelboots
    Svara skinnhandskar

Kommentarer
Postat av: linn

inte så konstigt att du blir förkyld, du går ju så lätt kläddt i kalla sverige. Du måste ju frysa ihjäl;)

2007-10-20 @ 15:35:24
Postat av: Jessica

Snygg outfit :)

Postat av: Anonym

hehe ja såg dig idag! :)

2007-10-20 @ 19:54:35
Postat av: Johanna

Linn: Jo kanske, men har alltid extratröjjor och halsduk/basker i väskan! haha

Jessica: Tack! :)

Anonym: Jasså minsann, vart då? och vem är du, trogen läsare? :)

2007-10-20 @ 20:47:55
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: elina

Vid centralen, du såg glad ut! hehe och du gick typ assnabbt iväg med några andra tjejer. Och ja, jag läser alltid din blogg, gillaren! :) dock borde du ha mer bilder på ditt rum tex och skönhetstips annars så! :)

2007-10-20 @ 21:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback