SÄLJES!

Yesh, nu har jag kollat igenom garderoben lite och fotat det som ska säljas, tar ju så mycket längre tid att fota allting på, men tror det känns bättre för er som är intresserade att få veta hur det sitter.
Kommer senare att lägga ut kläderna på tradera om inget intresse finns.


image699 image701
 


Naturvit stickad tunn tröjja
Kommer från H&M i strl 32
Innehåller 59% Viskos, 41% polyamid
Knappt använd
Ordinarie pris, 199:-
Mitt pris: 100:-


image702 image703


Brun top från Gina Tricot, strl XS
Innehåller: 95% viskos, 5% Elastane
Helt oanvänd
Ordinarie pris: 129:-
Mitt pris: 50:-

SÅLD!



image704 image705


Grå långärmad top med tryck, strl XS
Kommer från Vero Moda
Innehåller, 100% bomull
Lite nopprig på ena sidan, så sänker priset pga det.
Ordinarie pris: 199:-
Mitt pris: 60:-

SÅLD!




image706 image707


Svart polotröjja från H&M, strl XS
Knappt använd
Innehåller, 90% akryl, 8% polyamid, 2% elastan
Ordinarie pris, 249:-
Mitt pris:100:-






image715 image716 image717 image718


Kofta i märket only från Vero moda, Strl S
Endast använd en gång
Innehåller, 53% ramie, 29% bomull, 16% nylon, 2% spandex
Ordinarie pris, 249:-
Mitt pris, 150:-


Sådär ja, kommer att lägga upp mer om jag märker att ni är intresserade!
Priserna går självklart att diskuteras.
Bor du nära stockholm kan vi mötas för att undvika fraktkostnader,
bor du långt från stockholm blir det + fraktkostnad

Skriv en kommentar om ni är intresserade eller maila på
[email protected]



Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder!

Postat av: evellina

vad fina grejor =) tycker du ska behålla allt jag! =)
kram

2007-10-09 @ 17:27:42
URL: http://evelinastrand.blogg.se
Postat av: Anonym

Tycker du ska behålla naturvita stickade tröjan, kofta i märket only, jättesöta klänningen och möjligtvis bruna t-shirten resten förstår jag att du vill sälja =) (inte fult men du har ju så fina kläder! =) )

2007-10-11 @ 12:42:09
Postat av: Johanna

Alla: Ni är så gulliga som tycker jag ska behålla!, då tycker ni antagligen att plaggen är fina eller att dom sitter bra på mig, problemet är bara att jag säljer kläderna av några anledningar, dom används inte så mycket. Dom tar plats i min garderob och dom kan göra större nytta hemma hos/på någon annan! Så för er som gillar dom, slå till ist! :)

2007-10-11 @ 12:46:03
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Linn

tjenna =) jag vill köpa den gråa tröjan! Jag har inte så bra tillgång till internet just nu men du kan väl maila om hur vi ska göra med betalning och sånt på [email protected] :) ha det bra

2007-10-11 @ 20:08:43
URL: http://scheisse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback