Problems

Kollade ju som jag sa innan på vinterjackor idag. o fastnade mest för Boomerang jackan

image634

Ser inte ut sådär på (Bilden är i stor storlek typ L) Jag testade Xs och Xxs vilket satt tajt och fint och går lite över rumpan! Problemet är priser 4000! har verkligen inte råd..

Testade även en billigare variant
En Everest som ser ut såhär på mig

image635

För mig känns den lite vanlig och ah, pluffsig. Den satt dock rätt bra då den är i barnstorlek och priset 900 är bara en fjärdeldel av boomerang jackan.

Vad skulle ni gjort? hjälp mig!


Kommentarer
Postat av: amanda

vinerjackor har man ju ganska länge, boomerang jackan kommer vara nya gåsen den här vintern precis som förra, i sällskap med fjällräven. everest är alltid everest men om jag skulle vara du skulle jag gå på en mer ovanlig modell. kedjorna har skitsnygga för en billigare peng. håller kanske bara en säsong, men om de går under 1000 lappen så!

Postat av: amanda

det finns faktiskt vissa som jag tycker är jättefina, men det är ju såklart min egen åsikt. smaken är som baken!

2007-10-02 @ 22:47:21
URL: http://aliqua.blogg.se
Postat av: Emelie

Jag skulle satsat på boomerangen, fastän det är väldigt mkt pengar. Jag hade den där everestjackan för något år sedan, gillar den inte så speciellt mkt.

2007-10-03 @ 20:23:37
URL: http://emelieedberg.blogg.se
Postat av: Manuela

Vill du vara varm så spelar det nog egentligen inte så stor roll vad du kölper för jacka. Everest jackorna brukar vara bra. dom är även väldigt varma, själv ska jag använda min everest jacka i år också den funkar fortfarande.. o jag älskar att gå varm i vinter. så jag föreslår everest jackan. Dessutom brukar alla dom där märkes kläderna "gå ut" efter ett år eller så. samma sak som we tröjorna du vet... ifall du skulle vilja ha en extra jacka har du iaf extra pengar.. inte om du lägger ut 4000 spänn på en :P så tkr jag!! lycka till!!! :D

2007-10-06 @ 13:55:23
Postat av: Johanna

Jo men precis, känndes lite mäktigt att lägga ut så mycket pengar på en jacka.. Speciellt när jag inte äns har dom tillgängliga! Så fick bli everest jackan iaf :) den är ju trots allt helt okej, och supervarm!
Tack för kommentaren!
Känns mer som man gjorde rätt nu :)

2007-10-06 @ 18:38:32
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag har boomerangjackan och jag älskar den, man fryser aldrig och den känns inte omodern heller, har haft min två vintrar och aldrig ångrat mig!

2007-10-06 @ 18:59:36
URL: http://hannasvardag.blogg.se
Postat av: Isadora

Boomerang-jackan kan man ju ha länge då den är super i kvalitén och klassisk, gör som jag, jag köpte min 2nd hand. Tror jag kom undan med 2000:- o den var i jättebra skick!

2007-10-29 @ 12:06:46
URL: http://hessingen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback