Plojj

Hoppade i smala Emmas byxor som vi sydde in för ett tag sen, men korta jag passade inte riktigt i dom.
Blev baggy, känndes verkligen lustigt att ha på sig ett par jeans, har inte använt det på månader tror jag... Har blivit en riktig leggings/strumpbyxor typ, och visst är det så mycket skönare än jeans! Längtar inte tillbaka till dom än iaf ..

 lite plojj bilder bara ;)

image645   image644 

Något lösa eller hur..
Måste bara fråga, använder ni mycket jeans fortfarande? Och isf vilken modell/färg?

Kommentarer
Postat av: Anna

Du var ju jättesnygg i jeans! Jag använjder mycket jeans men det är nog för att jag är en jeanstjej, tror man är antingen eller :P

2007-10-04 @ 22:23:52
Postat av: Johanna

Anna: Tack! Det där som inte äns var mina egna. Jo, jag använde jeans dagligen jag med, innan "leggings modet" kom, nu klarar jag inte att sätta på mig ett par tajta hårda jeans längre! Men det kommer väl tillbaka antar jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback