Ögongodis

Trodde verkligen allt var på bättringsvägn igår, men efter en rejäl tandvärk och ont i bihålerna så tycks den här förkylningen vara starkare än vad jag trodde. Men från och med nu ska ni inte behöva höra mitt tjat om mina sjukbekymmer hit och dit, nopp!
Vi ägnar oss åt lite Ögongodis ist :)

image749

Koftor och Cardigans är fortfarande kvar i mitt huvud, enligt mig är det, det ultimata plagget för vintern, Mysigt, snyggt och skönt! Vad mer strävar man efter?
Dessa plagg kommer från H&M, varav det första är från Divided, måste nog erkänna att jag är lite smått sugen på den naturvita långkofftan faktiskt, ser grymt mysig ut! Och skulle matcha med svarta eller gråa strumpisar och därtill mina nya benvärmare :)

Gillade ni något av plaggen, isf vilket?  :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Den första gillade jag mest! Mys mys :)

2007-10-17 @ 12:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback