Morgonsol

Idag är det tisdag, dvs min svåra dag att ta mig upp ur sängen. Den här dagen var inget undantag, klockan ringde jag stängde av den. somna, dock ringde älskling och väckte mig någon minut efter så det var lungt, därefter ringde emma och skulle checka så jag va vaken, så efter tre väckningar är jag nu uppe på fötter!
Emil sa nyss i telefon att det var riktigt kallt ute, iaf när han gick till bussen imorse. Nu börjar solen titta fram lite ser jag, iaf utanför mitt fönster, hoppas det inte blir alltför kallt. Men jag har klätt på mig nogorlunda bra idag tycker jag, bla dom nya
stövlarna åker på!

image694


Riktigt såhär ser det kanske inte ut, utanför mig, då jag har blick mot ett hus, några höstiga träd och en tvättstuga. Men vi kan ju alltid låtsas att det är ute hos Älskling när han går te bussen! hihi

Kommentarer
Postat av: M

här är det frost! usch för det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback