Mitt rum. Del 2

image790

image791

___________________________________________________________

image792

_____________________________________________________________

image793

________________________________________________________________

image794

___________________________________________________________

image795

__________________________________________________________

image796

image797

___________________________________________________________


image798 image799

___________________________________________________________________

image800

________________________________________________________


image801

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

Ser jättefint ut :)

Postat av: johanna

jahaja vad trevligt ;D haha nejmen jag vill inte komma där som värsta främlingen o ba; TJENAA! haha (a)
jag skulle köpa strumpisar bara :)

2007-10-21 @ 19:46:55
URL: http://johannaarreman.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad fint rum du har, verkligen mysigt :) Den där bilden med din kompis är det en elektronisk bild eller ett vanligt foto?

2007-10-21 @ 21:23:04
Postat av: Johanna

Sandra: Tack, blir jätteglad av att höra :) vilken bild menaru? Den när jag och Emma (som hon heter) badar i en pool? Den är iaf ett helt vanligt kort från i sommras när vi var på mallorca!

2007-10-21 @ 22:40:40
URL: http://johannnaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback