Måste sova

pjuuh säger jag efter idag. Va uppe med tuppen (eller ah okej, inte så tidigt kanske) men låg och vred och vände på mig i säkert 3 timmar igår natt innan jag somnade, väldigt frustrerande, och idag känns det som jag suttit framför den här dumburken enda sen i eftermiddags o pluggat men knappt kommit någonstans.. Imorn ska jag upp 8a för att ut med Emelie och fota nästa projekt, "halloween, spökbild" eller ah, något liknande! Den här bilden nedan är verkligen en metafor för hur jag känner mig just nu.. Hoppas verkligen jag somnar illa kvickt nu när jag lägger mig. men jag tvivlar med tanke på den nattugglan jag är!

image897


Hur som helst så får ni sova gott alla söta!

Vi hörs imorn, tjosvejjs!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja du.. de e hur kasst som helst.. tyvärr!

Postat av: alida

jag har också en sådan dator :)

2007-12-11 @ 15:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback