Ikea-runda

Blev en liten tur till Ikea idag med Mamma. Mest för nödvändiga grejjor, såsom glödlampor, stora klänypor, fältvädd, paketsnören, sängben (till mammas och pappas nya säng).

Men en annan rolig grej jag fick med mig hem var faktist två ramar som jag köpte till älskling. Vet inte om det är exakta mått för hur han ville ha dom. Men efter mycket dittan o dattan o mätande kom jag o mamma fram till att det var bäst att ta ramarna som höll sig till måtten för vanliga fotografier, är ju faktist roligast om man kan byta ut fotona lite vartannat.

image768
Ramen heter Ribba och är mörkbrun (inte samma mått på bilden som på dom vi köpte), Matchar iaf  Emils säng och fondtapet! 49:- styck!

Hoppas han blir glader! hihi :)

Kommentarer
Postat av: jennifer

Det är så roligt att gå omkring på ikea, man hittar alltid en massa saker ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback