Idag..

.. är det fredag! vi käkade lunch ute, jättegott. Handlade även lite till middagen som jag o mamma ska överaska med här ikväll. Sen har jag köpt tyg till mitt projektarbete (har inte berättat så mycket om det än, men det kommer!)
Jag har dock åkt på en förkylning. Första gången sen operationen tror jag (då jag tog bort mina halsmandlar för att slippa vara sjuk hela tiden som jag var!) Syrran var sjuk förra helgen. Emma  med. Och mamma har gått runt med förkylning nu. Sen tror jag Hannes (bebisen) va lite förkyld oxå. Är iaf hur hängig som helst med värk i halsen och tunga ögonlock. Ingen hit =/
Dagens outfit's blir inte så speciella här uppe, när vi mest är ute och leker och annat. Hade ingen kamera med mig ut heller så får bli nån liten tjofräs här ist!


image734

image735

Går klädd i min vinterjacka (samma som igår)
Till det min svarta basker från Kappahl
På kroppen en svart t-shirtklänning
Och en grå koffta från Gina tricot.
På benen leggings och stövlar!

Kommentarer
Postat av: memil

Finare får man leta efter ;)

2007-10-13 @ 01:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback