God morgon

Det är konstigt det där, att när man skulle vija sova som längst (dvs när man är sjuk) så vaknar man tidigt. Det bara går inte. Vad som står på schemat idag vet jag inte, krya på mig?
Sitter här med mina snytpapper och ett glas vatten, ska försöka få i mig lite frukost snart.
Saker jag egentligen borde göra eller behöver är:

¤ Klippa mig! (just nu är jag ett extremfall, håret går av hela tiden!)
¤ Slinga (Utväxten börjar se lagomt rutten ut)
¤ Köpa gym kort (Kortet gick ut för några veckor sen)
¤ Köpa nya shampoon/Balsam
¤ Nytt värmeskydd te håret! (Det har varit slut så länge nu, får nästan ångest när jag plattar håret)
¤ Är fortfarande på jakt efter den perfekta Cardigan/långkofftan

Blev mycket hårgrejjer det där och mest nödvändiga saker inget som egentligen känns kul att lägga pengar på, Men det är några måsten, Och därför jag listar dom, får inte glömma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hittade en fin koffta i Zara för en månad sen.. fast 300 kr.. kanske inte värsta billigt men den är fin o ganska varm.. men kanske inte så lång som du vill att den ska vara. men zara som affär e super :D

2007-10-16 @ 10:19:20
Postat av: Johanna

Anonym: Ah, har oxå hört att Zara har mycket, var ett bra tag sen jag var inne o kika där, men dom har riktigt snygga kläder. Jag vill att koftan ska kunna gå över rumpan så man kan ha den till strumpbyxor/leggings :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback