Finns det något intresse?

Hej på er! :)

Idag är det fredag, vilket känns superskönt (bästa dagen på veckan)
Jag satt lite och funderade idag på kläder, vad jag skulle ha på mig osv.
Står verkligen still i huvvet på mig. Ögonen går upp och ner i garderoben,
och så plötsligt slog det mig att jag kan inte ha det sådära. Hittar ju inte ett skit där inne (ursäkta språket)

Kommer ihåg för ett tag sen, en kommentar jag fick här på bloggen som lät ungefär såhär  "Du verkar ju köpa nya kläder hela tiden, rensar du ur emellanåt eller växer bara din garderob" Och det ska gudarna veta att den växer, och har snart växt ut i resten av mitt rum.
Så nu kommer frågan, finns det något intresse hos er om jag skulle sälja lite kläder här på bloggen?

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är då väldigt intresserad =) lägg upp bilder tycker jag! Ha det bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback